Till en snäll man

Baso är en snäll man. Han är så snäll att han fixar min blogg. Och i och med att bloggen blev så svinsnygg, så ska jag börja bli mer positiv i bloggen!
Var på stan alldeles nyss och handlade och kollade på glas. 300 spänn för ETT glas! Skandal! Jag vägrade och lämnade lokalen! Ack, att det ska bli så dyrt när man handlar mat. Snikna jävlar i kassan som tar 3 kronor för 2 kassar också. Snålt! Hm, det positiva började bra här märker ja.. Eh, nästa inlägg så börjar jag =)

Men nu ni. Kommer stunden ni alla väntat på! BILDER ifrån min nya kamera. Lyckades få igång min dator (med massa krångel dock) och lyckads lägga in bilderna snabbt som fan för att föra över dom till ett usbminne som snart är i Björns dator! Åh va duktig jag är ibland!

Så här kommer bilder ifrån när jag och Björn var och hälsade på Baso!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jösses amalia! Här har det minsann skett en stor like big times förändring! Skitsnygg, apläcker blogg!! Jag ser fram emot att följa denna följetång ^^ Haha, klagomål?! ;)

2008-10-27 @ 17:02:31
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Baso

Haha jag och björn är en blandning mellan 2pac och frälsningsarmén

2008-10-27 @ 17:27:30
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0