Mina bästa =)

Ska inleda detta inlägg med lite klagande så har vi det ur världen sen ^^
Har extremt ont i mitt huvud (har knarkat lite pandoil zapp! så det försvinner nog snart) och mitt knä ligger snart ute på tradera! Gud älskar mig <3

Snart så fyller jag år, och då ska vi även fira en av mina bästa kompisar Carlsson (mer känd som Alexandra) som fyller 20 år den 7 november, men som då är i Indien! Har fått en idé till en present som jag tycker rockar fett! =)
Kom att tänka på våra äventyr som vi har haft tillsammans. Jag och Carlsson. Jag, Carlsson och Martina. Jag, Carlsson, Martina och Saaben. Tänkte därför en liten rad om var och en av er. Ni andra (som jag även har gjort en massa äventyr med får ursäkta för stunden, eran stund i rampljuset kommer nog ^^)

Carlsson aka Alexandra - Min första kompis. När hon kom hem från BB två veckor efter att jag hade fötts, så satt jag hemma hos henne. Vi är uppväxta tillsammans som syskon, och visstfan har vi bråkat, men lika ofta har vi skrattat bort det och gått vidare! Henne kan jag verkligen prata med om allting, och hon lyckas alltid förstå mig! Hon bor nu i Örebro och pluggar till socionom men hon har ändå tid att skratta och prata minnen =)

Martina - Har kännt henne sen dagis. Sen gungorna och hoppmadrasser. Gått i samma klass hela livet, eller ja, ända tills andra året på gymnasiet då jag bytte linje. Finns ingenting elakt att säga om denna människa alls. Genomsnäll och får skrattattacker då hon inte kan varken stå upp eller få luft! Ett telefonsamtal som var tänkt till 1minut dras alltid ut till en halvtmmes samtal utan något vettigt att säga till varandra (ett äkta tjejsamtal med andra ord ^^)

Saaben - Saaben saaben saaben... Denna Saaben som är "äldst i gänget, yngst i hjärnan" finns alltid där med sina klockrena kommentarer och 89:or! Vi tänker så lika och förstår varandra på ett unikt sätt! Vi har alltid sjukt kul tillsammans och jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan "Min Idol"!! =)

Så här kommer en bild på oss 4 tillsammans när vi senast var hos Carlsson i Örebro!




Carlsson, Jag, Martina och Saaben

Dagens fråga:


Har du fortfarande kvar kontakten med dina barndomskompisar?



Kommentarer
Postat av: Sabiina

Hehe jo eller när jag pratar med dej iaf ;D hehe. Ja filmen var super bra, vi måste se den igen ^^ vi får sova i skift, jag tar första skiftet så väcker jag dej om 4 timmar ^^

2008-10-09 @ 00:15:09
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Naaaw :D I love my girls, mina älskade barndomsvänner.

2008-10-15 @ 18:40:01
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0