Uppdatering av väntans tider!

Nu är herr Hantverkare här. Han sa någonting som lät jättebra! Att om jag går och pratar med Maria på Lundbergs att hantverkarna kan börja renovera lägenheten i december så kanske vi slipper sista hyran! Wiiie! Så prata med henne sen eller på måndag blir! Skulle va götteligöttans det!

Och inget brödbakande har det blivit än. Men så fort som han har gått så blir det nog av! Hm, kanske borde laga mat till min älskling. Snart. Han kommer hem vilken sekund som helst såååå.. Jaja


Kommentarer
Postat av: Me

Jädrä se litten text du har! E gammel kärring sôm je orkä int läs utta glasögan på! Förstor texta se kom jä tebaka en an dag. Natti på rä!

2008-11-08 @ 01:39:35

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0