Slipknot igår på Hovet!

Jag, Robin och Robert åkte bil igår till Sthlm för att kolla på Slipknot! Efter ett 50/50 alternativ så fick vi oss en rejäl sightseeing innan vi hamnade rätt och fick gratis parkering i Globens parkeringshus! =)
Placerade oss i kön och jag tappade genast min biljett men återfann den snabbt på marken!
Kom in, hittade våra platser och väntade.

Children of Bondom först. Dom var inge bra.
Paus
Machine head. Dom var absolut inte bra.
Paus.
Slipknot.
Good shit.
Riktigt riktigt bra!
Även om dom inte spelade Wait and Bleed så var det grymt bra.
Kom hem vid 3 i natt.

Nu ska jag äta mat

Just ja. Inte en enda bild blev det. Kamerafanskapet la av innan jag kunde ta en enda bild, och då hade jag bytt till nya batterier precis innan. Äckel.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0