Rekord i snorutfall

Det här är om att vara förkyld det är sisådär, ganska jävla meningslöst. Visstvisst, jag är hellre förkyld än att jag mår illa. Men jag föredrar inget av dom. Konstigt va? =P

Jag var en elak människa igår. Jag var elak mot Björn. Jag tvingade honom att gå och köpa glass till mig och han fick inte ens ett tack av mig. Jag är elak.
Jag är elak på ett annat sätt också.
Det känns som om jag hämmar honom. Jag menar, han vill tillbaka till Sthlm. Hade inte vi varit tillsammans så hade nog han flyttat till Sthlm så fort han hade sagt upp sig på Pixation. Och han vill ju tillbaka. Jag kan också tänka mig att flytta till Sthlm, men inte just nu. Men om ett halvår kanske. Eller ja, vi ska flytta till Sthlm, men inte just nu.

Våran pumpa börjar ge upp. Den läcker (?) och är ihoptryckt och nu ser den sur ut. Jag får nog ta och åtgärda detta. Sen.

O_o sjukt störande. Håller på att ladda ner en film. Det har gått 100 % nu. Men ingen att ladda ner ifrån. Vilket innebär att.. Eh, vad fan innebär det? Det ska bli 100 % och sen ska filen bli grön, inte blå. Äh.

Kommentarer
Postat av: Baso

Men! Nej ni kan inte flytta !

2008-11-09 @ 13:09:32
URL: http://www.baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0