Övertygad av särskrivaren

Saaben övertalade mig att jag skulle ha förfest här idag. Så det får väl bli så. Ska se om jag kan övertala henne att ta med 2 flyttlådor när hon kommer sen också! ÅH, va jag är smart! ^^

Igår kväll var jag smart.
Vi låg och kollade på tv (as usual)
Då kom Tele2 reklamen med fåret Frank.
- AHA! Cheap är ju FÅR på svenska OCH billigt! Det är ju därför dom har ett får i reklamen för att det är billigt! Ahaa!
Björn - Redan....

Himmel! Man kan juu få känslan att Björn tycker att jag är korkad eller nåt!

Kommentarer
Postat av: Baso

Lägre än glocalnet

2008-11-21 @ 11:50:40
URL: http://www:Baso.nu
Postat av: Anonym

Skyll på att du har umgåtts med mej för mycket, ma blir ju som man umgås ^^

2008-11-21 @ 17:43:46
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0