No more hiding who I want to be

Sitter och laddar ner Step up. Så blir fan film sen =) YES!
Tänkte gått och solat förut, men så kom Fia på besök och sen blev det ett 1 timmes och 21 minuters samtal med fröken Martini, och nu är klockan hav 6 och PALLA! Så sitter och spelar lite gitarr ist och tänkte börja packa lite snart!

En fråga;
Hur förklarar man för någon det dom inte vill höra?

Det var snö efter vägen när vi åkte till Sthlm. Eller ja, inte efter vägen, utan mer i skogen som vi åkte förbi. Facinerande va?


Kommentarer
Postat av: Baso.nu - Mannen, Myten, Matvraket

Man säger det rätt ut !

2008-11-04 @ 19:02:31
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0