när han sträckte fram handen för att hjälpa mig upp så jag slog ner honom.

Inatt ni...
I natt har jag drömt helt sjukt och tänkte dela med mig av det så mkt som jag kommer ihåg iaf.


Jag drömde att jag var en riktigt cool tjej som var på stranden och kollade på folk. Jag stod bara och kollade på dom medans alla andra pratade med varandra. Och sen så såg jag hur 3 killar kom och drog i 3 tjejer och band fast dom på stranden, och den ena var min syster. Så jag blev svinförbannad och sprang fram till dom! Och när jag kom nära så lade jag mig ner på marken och ropade åt honom som stod vid min syrra, och när han kom fram till mig så sa jag;
- Tjena snyggning, vill du hjälpa mig upp?
Och när han sträckte fram handen för att hjälpa mig upp så slog jag ner honom.
Sen är det lite otydligt vad som hände, men kommer ihåg nån slags tunnel och sen en trapppa man gick upp i och där uppe så var det en övergiven skolan i sten. Och sen kom Björn in i bilden, tror vi skulle äta mat i en annan skola ,men jag var bara så trött på honom tror ja så jag gav honom en ficklampa.
Och så var det en annan kille som jag såg hela tiden, och han såg hela tiden rädd ut när han såg mig. Och sen av någon anledning vad jag tvungen att snacka engelska med alla. Och jag blev kallad för Rags! (heter inte Carters mops det i serien Spin City?)

Och sen mötte jag på den där killen som såg så rädd hela tiden med en kompis, när jag kom ut ur tunneln och så ropade dom;
- Oh no det är Rags!
Och så fick jag säga att dom inte skulle vara rädda, och så frågade jag killen som såg så rädd ut hela tiden;
- Haven't we got in the same class in gymnasiet?
Och då kom vi båda två på att det hade vi visst gjort, och jag kom på att han hette Tommy och han kom ihåg mitt namn och så kramade han om mig, men så släppte han inte taget utan sa bara hela tiden:
- Åh det är så kul att se dig.
Och så hörde man en tant som sa som satt i ett fönster precis bredvid att han höll hårt i mig.
Men till slut så släppte han mig och då var vi alldels svettiga.
Sen vaknade jag av Björn jävla alarm.



Dagens fråga:
tror ni drömmar betyder någonting?





Susanna?

Rags?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej jag tror inte det! Du kan tro det du!

2008-11-27 @ 22:14:15
URL: http://pernillasofiaandersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Flyttar ni ifrån karlstad?

2008-11-28 @ 00:57:34

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0