Mina böjelser

Susanna erkänner:

Jag:
- hatar att åka över broar eller i tunnlar
- hatar att gå i trappor
- är paranoid och vill inte gå ensam i mörker
- mår dåligt över att vara arbetslös
- kan gå ut med glasögon nu. (något jag inte kunde göra för några år sen, för kände mig så ful)
- är beroende av spelet Challenger på min mobil
- stör ihjäl sig på reklamer, speciellt Colgate, där "tandläkare" sitter och berättar att många som kommer in har ilningar i tänderna och vill oftast ha hjälp snabbt!
- Och kan snart skjuta Brolle Jr om han sjunger i MQ reklamen fler gånger, eftersom att låten; för det första: suger. aldrig varit bra. suger. är genomtänkt dålig och justja, den SUGER!
- verkligen hatar programledaren på Americas Funniest Homevideos!

Susanna berättar:

Jag:
- har färgat mitt hår rött i över 6 år.
- älskar ostkrokar
- tycker att Pink är en fantastisk artist
- älskar att sjunga själv
- ska gå och försöka få tag på bananlådor idag inför flytten
- vet saker som ingen annan vet
- ska nu gå och sola!

Kommentarer
Postat av: Baso

Wörd !

2008-11-19 @ 12:39:09
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0