Mer sprit åt folket!

Björn tog en grogg och jag en baileys! Smaskens!
Jag protesterade mot Björn förut. Han tafsade för mkt.
Då satte jag mig i en låda.
Bildbevis finns.
Jag lovar.

Just ja!
Det är inte omvärlden som avgör om du är konstig, det är bara som man är.

Dagens fråga:
Är det inte underbart att vara 20 år och kunna gå på systemet och se hur alla minderåriga sitter utanför "gömda" för att sen ta emot sitt gods?


Jag gillar mig själv. Och det är okey.
Även om jag inte kan bli nakenmodell.

Kommentarer
Postat av: Baso

Kom hit och alkoholisera mig !

2008-11-20 @ 21:51:53
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0