Meningsfulla dag

Idag är jag sjuk. Igen. Det är så himla skönt att aldrig kunna må bra helt. Att alltid ha något att klaga på. Hm, låter som en viss person jag känner ^^ Hahahaaaa.. vad jag är rolig och elak när jag är sjuk!
Var en snabbis på stan förut men Björn. Köpte mig en jacka på H&M och sen shoppade jag och Björn loss på Konsum. Sen gick vi hem och jag dödde i sängen.
Nu sitter jag bara och kollar på tv. Och tänker inte göra ett enda mer. Förutom smaska kräftor ikväll.
Fick sms av Björn alldeles nyss och han börjar också bli hängig.
Det får vi ICKE bli!
Vi ska på glassparty i morron hos Jenny!
Glass glass i stora lass!


Min nya gråa jacka ifrån Hm =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja men det var en tjusig jacka! :D


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0