Män är grisar

Nej, inte svin. För svin luktar illa. Grisar är bara söta och stökar till. Men det är jag med. Men jag vill inte kallas för sugga. Fatta fult ord? Jag bestämmer att jag är en tussilago.

För dom är gula och fina och söta.
det är jag med.
Fast jag är inte gul utan röd.

Sitter just nu med färg i håret. Inte målarfärg, utan hårfärg. Jag har utväxt. Eller, jag hade utväxt. Den ska bort bort bort nu!
Och så bakar jag bröd!
Jag är duktig!



Just ja. Fick 5 kommentarer på förra inlägget förut. Och av 4 okända. Sånt är busigt skojjigt tycker jag! tihi ^^

Kommentarer
Postat av: Baso

Suggor kan få orgasm i upp till 30 minuter, så är det så konstigt om ni tjejer jagar grisiga påjkvännishar !

2008-11-19 @ 20:51:55
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0