Körlektion!

Ja, inte för min del utan för min syster! Hon hade sin första körlektion idag på körskolan. Hon var något extremt nervös och ville att jag skulle följa med henne. Så jag satte mig snällt i bilen och följde med. Gcik sedan och åt på Whaynes (hur fan stavas det? ^^) och sen till Dialon och fixade med uppsägningen och sen hem och kolla på film. Niko (the Fligt before Christmas) och nu är min kära syster iväg på teorilektion och jag sitter här och funderar på att ta en varm och skön dusch!

Duschade  med Björn i morse, men det är inte lika skönt. Haha. Nu kan jag stå helt ensam och bara njuta av värmen, inte bytas om vem som ska stå under vattnet. Haha

Kanske ska måla på en av mina söta tomtar! =)

Kommentarer
Postat av: Baso

Jag vill också pyssla!!!!!

2008-11-17 @ 18:33:21
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Pernilla

waynes stavas de väl?


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0