Kom aldrig och säg att du är sjuk

Kollade på Simpsons igår. Kom iaf då in på Mozart, och så dog han. Men av någon anledning så började jag att fundera på om han verkligen dog av att han blev alkoholist och fick nån sjukdom (det fick han i simpsons ^^)

Jag var tvungen att söka på Mozart helt enkelt. Och fan. Det jäveln hade ju alla fel man kan tänka sig!
SLÅ DET HÄR NI!

Han led under sitt liv av ett stort antal sjukdomar, som till exempel svåra depressioner, olika streptokockinfektioner, gulsot och svår dental abscess. Han låg tidvis i koma förlorade vikt, hade svår toxemi, tyfoidfeber, olika virusinfektioner, kraftiga kolikanfall med våldsamma kräkningar och reumatisk feber och ledinflammationer som följd av infektionen, kronisk glomerulonefrit och polyartrit (smärtsamma svullnader i fötter och händer) och förlamning i ena sidan av kroppen. Han led av vattusot på grund av kroniskt nedsatt njurfunktion. Den troligaste orsaken till Mozarts död är en svår influensaepidemi som drabbade Wien hösten 1791.


Så kom fan inte till mig och säg att ni har lite ont i huvudet eller att ni mår illa, för JAG KOMMER INTE BRY MIG! ^^
Om det inte gäller mig såklart, för mår jag illa eller har lite ont i huvudet så är det mest synd om mig. I Hela världen!

Kommentarer
Postat av: Baso

Stackare ;D

2008-11-19 @ 12:53:32
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0