I väntans tider..

Igår så kom det förbi en man här och sa att han skulle komma tillbaka idag vid halv 12 för att mäta i köket för lägenheten ska renoveras. Susanna sitter nu här och inte fan har det kommit någon gubbe än! VART ÄR HAN?! Jag ska ju baka bröd och jag kan ju inte stå och knåda en deg när han står där, svettig och eländig och mäter skåpen! Nej usch!
Så i väntans tider så lekte jag i camen!

Titta och njut! Det ska jag göra. Bara för att jag är söt!
Ihopkuren i soffan lyssnade på Pinks nya album Funhouse.

Jag har precis sminkat och fixat håret. Åh vad jag är duktig ibland!

Titta! Jag ler med mina vita tänder!

Jag försökte fixa mitt hår förut lite genom att dra rakhyveln igenom det. Det resulterade i en jobbig liten hårtes som kommer att förfölja mitt liv i minst 1 månad!

Nej nu får han fan ta och komma för nu ska jag baka bröd!

Mors!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0