Hostattack.com !

Åh hostattack is the shit! Man hostar och hostar tills lungorna poppar upp! Yes vad jag hatar att vara sjuk!
Måste bli frisk! 2 jobbintervjuer i morron och Stockholm och Slipknot på onsdag! Slipknot slipknot slipknot!
Kvart över 12 åker vi på onsdag! =)

Har faktiskt inget vettigt att skriva nu. Så slänger in en berättelse om Saabens liv!


Sabina Anderssons liv har varit mycket lärorikt och spännande har jag förstått. Men jag måste tyvärr byta flicka att skriva om nu. Det blir så ensidigt. Ska nu istället börja att skriva om Alexandra Carlsson. Fast det blir inte förräns i nästa blogg. Nu blir det en storslagen avslutning om Sabina Andersson.

Sabina Andersson har tagit sig sovmorgon idag. Hon låg uppe och tittade på porr hela natten. Glöd-lamps-porr. Det finner hon Lysande =) Och tändande. Magnefikt!

Sabina lekte hela dagen igår med sin stekpanna. Som hon har döpt till Edvin Buttersmörja. Det är hon stolt över och skryter om det för alla som hon ser. YÄÄ YÄÄ YÄÄ!!; klämde hon av med medans hon filade sina tånaglar. Långa, hårda och saftiga, det är var de är.

Sabina tror sig även att alla gillar hennes stjärt. Men så är det inte. Det är bara hon som gillar den. Och hennes familj, för dom måste gilla den.

Incest är bäst, familjefest! - är deras motto, och det står det även ovanför deras namn i telefonkatalogen!!

Sabina leker att hon är en kackelacka. Och hon lyckas bra. För hon är så himla lik. Typ. Eller nöe.

Sabina gillar även hockey. För det finns så många snygga killar där tycker hon. Men det är inte omsesidigt. Hon tränger på sig en tröja från barnavdelningen på Lindex och viftar farligt med sina ögonfransar. Hon tror att alla killar skall finna henne läcker efter detta. men tyvärr så får Sabina gå hem och gråta. Men det överlever hon. För hon kan ju lägga upp bilder på sig på Fulast.com där alla kan rösta fram henne till topplistan!! Att dom röstar på henne för att hon är FUL, det fattar hon inte. Och det vet hon inte om, så SNÄLLA berätta det inte för henne!! Hon lider av det.

Sabina älskar stenplattor. Det är hennes passion. Mycket märkligt tycker jag. Men nu ska Sabina leva vidare med sitt facinerande liv. Och vem vet, Hon kanske dyker upp här i bloggen snart igen!!! På återseende!!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0