Honey

Ligger hemma och mår pissdåligt. Mår illa, ont i huvudet och till på köpet så är jag kissnödig. Det sista kan jag göra nåt åt men. Kollade precis på filmen Honey. Åh vad jag älskar den filmen. Och jag tror att jag grät mer den här gången i sista dansscenen. Låten är så fruktansvärt bra och tillsammans med barnen som dansar och den absolut sötaste ungen i världshistoren, Raymond, Åh, det kan inte bli annat än underbart!


Kolla! Är det inte världens sötaste unge? Jooo!

Ska även bjussa på sista klippet ifrån filmen.

Åh, det är så bra!


Jag är sån sucker för dansfilmer. Såg både Step up 1 och 2 igår.
Jag gillar film
Speciellt dans och musikalfilmer° ^^ tihi


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0