Helgen i Stockholm!

Ja, nu sitter jag hemma i lägenheten igen efter en fartfylld helg i Stockholm. Ska försöka sammanfatta det så kort som möjligt!

Fredag: Kom fram till Sthlm vid 3 och gick då till hotellet mamma och Jea skulle bo på och sen drog vi och åt thaimat! =) Gick sedan och hälsade på Cecilia på hennes jobb och sen åkte jag och Jea iväg till Fryshuset där vi skulle kolla på Disturbed. Vi såg ingenting, det var sjukt varmt, sveriges längsta människor var placerade framför oss och den var 50 minuter mellan förband och band. Sjukt dåligt. Men det lät sjukt bra annars! ^^ Och sen drog vi in till stan och frågade folk efter vägen fram till Gamla stan. Köpte korv och sen åkte Jea och mamma till hotellet och jag, Björn och Cecilia till Cecilia.

Lördag: Gick på stan och jag köpte en kjol och ett par leggings inne på Blue Fox. =) Sen slog vi på stort och gick in på Slottet och kollade oss omkring. Helt sjukt hur det ser ut därinne. Hur dom har lyckats och orkat måla alla fantastiska målningar i taket! Och så fick vi reda på att vissa kristallkronor där inne väger ungefär ett halvt ton! Sjukt! Sen kollade vi även på Vaktbytet utanför. Har tagit en massa bilder men har inte lagt in dom än! Och sen lämnade vi mamma och Jea och åkte till Slussen för att åka hem till Cecilia. Åt underbar mat; älgfilé, kantarellsås och potatis och öl till. Underbart! Sen blev det att göra sig i ordning för att dra till Linnea på halloween fest. Lite dött i början, men vi var först dit också så ^^Sen mötte vi Björns kompisar; Kippa, Dogge och Jesper som följde med in på festen. Bingo kom också efter ett tag (fattar inte varför så många blev alldeles till sig av det men) och jag fick hälsa på min pojkväns gamla chef.
Sen så åkte vi in till Imperiet och var där ett tag. Välte ner en tjejs vinglas och en skumpaflaska. Jag är så jävla smidig! Haha
Och sen tillbaka till Linnea men där var det kaos så vi gick och åkte vidare mot Stureplan där Björn fick ta på en Brats byxor! Haha, skrattade åt den stackars braten i en kvart tror ja! Och sen gick vi hem till Kippa där vi satt hur länge som helst! Kom hem halv 7 på morgonen! Just ja! Kippa bor tyvärr på Stureplan, därför jag var där. Tro inte att jag går där frivilligt!

Söndag: död. Åt mat och kollade på film. Åkte in till stan och tog bussen hem till Karlstad. Kommer hem. Helt död.
måndag: Tänker inte röra mig!

Så, det var en snabb sammanfattning från helgen. Måste säga att den blev sjukt lyckad! Hade höga förväntningar på helgen men den blev så otroligt mycket bättre än det! Skitkul att träffa Kippa, Dogge och Jesper. 3 roliga och sjyssta killar! Måste vi verkligen göra om! Nej, nu ska jag dränka mina läppar i läpsyl och sen smaska frukost!

Och just ja. Bilder kommer!

Fest hos Linnea Frank
Fann en bild på Linneas blogg. Oerhört vackert. Haha.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0