Försvinn era jävlar!

Åh, har flyttkartonger i hela jävla lägenheten!
Men nu fan. Nu har jag och Björn flyttat in i den nya lägenheten. Började flytta i fredags och blev klara igår och vi var så jävla överduktiga och packa upp saker tills klockan var 11 på kvällen. Nu har vi nästan ingenting kvar att packa upp! Göttans!

Bilder kommer. Får ta med min mobil i bra ljus och visa upp våran finfina 2a för världen!
Björn ligger och sover fortfarande och jag har badat, Det är tragiskt. Klockan är inte ens 10,,, på en söndag! ^^

Åh åh åh! Jag satte upp våran julgran igår! Inte fan pallade jag att gå ner med den i förrådet (som förövrigt är fyllt av någon annan jävla ligist) så jag satte upp den direkt. Görsnygg är den!


Right?

Kommentarer
Postat av: Baso

GRANIS!

2008-11-30 @ 10:18:57
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Sabiina

Vad fint :) Saaben kommer och kollar en till veckan och då vill ja ha hembakade lusse katter och pepparkakor och glögg och smumtomtar ;D

2008-11-30 @ 13:46:11
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0