Få bort dig ur mitt liv!

Ja, iblandfan känner jag att jag skulle behöva det!
Fattar inte hur du orkar; hela tiden, varenda jävla dag.
Ansträngande.NU!
Det är ju fan så att jag tycker att jag klagar mkt.

Alltså, det luktar brödsmet här. Men jag vet inte hur det kommer sig faktiskt.
Och jag har packat ner min dator så det blir inga bilder i bloggen förräns efter vi har flyttat.
Om jag inte slänger in en gammal bild.
Och det gör jag nu.


Ignorera sättet jag står på. Råkade ställa in kamerna så att den skulle ta 2 kort efter varandra. Detta tänkte dock inte jag på. Och detta är även det andra kortet. Det jag vill visa med detta kortet är min KJOL! För den är NY! Och den är SNYGG!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0