Don't you agree?

...jag önskar att det vore som förr
och inte som nu...

Var på arbetsintervju förut. Eller, gruppintervju i 2 timmar. Tror jag passar på det jobbet. Kommer inte få det heller pga mina knän och min rygg. Jag veeet. Optimistiska klubben här! Nejdå, det kallas magkänsla. Kvinnlig intution. Se, jag kan inte ens stava till det!

Björn friade till mig förut genom att fråga;
- Vill du gifta dig?
*tystnad*
- Med mig?
Hade vi bott i Usa hade vi varit tvunga att gifta oss inom ett år. Vi kom överens om att vi är glada att vi inte bor i Usa, är ifrån Usa eller ska gifta oss över huvudtaget inom många många år. Vi skippar ringar och löften och ser till att betala hyran ist. Det kostar ändå bara en massa pengar. Och giftemål betyder vuxenpoäng. Räcker det inte med att vi har sirap och gröna växter i köksfönstret?

I morgon är en stor dag. Eller ja, idag är en stor dag.
För jag ska till optikern och prova nya linser och sen skall jag bege mig (åter) mot hufvudstaden för att beskåda Machinehead, Children of a Bondom och Slipknot! Tror jag kan bli super! *kanonkul*

Men nu ni, kära nattugglor. Ska Susanna och hennes uppsvällda mage försöka sova. Det borde gå eftersom att Björn har lyckats!

Mors!
Just ja. Jag sa såklart ja till Björns frieri innan vi kastade idén i sjön och simmad därifrån skjutandes med min batapult!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Varför har ni sirap i fönstret? xD


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0