Disturbed

Shit vad jag uppdaterar nu då men vafan, mkt har hänt under helgen!
Var ju på Disturbed i fredags kväll.
Kort sammanfattning;
- Dåligt förband som jag aldrig hört talas om men som alla andra där tydligen gjort.
- 50 minuters väntan efter att förbandet slutat till att Disturbed började
- Sveriges längsta människor var placerade framför mig och syrran så vi såg ingenting
- Äckligt varmt
- Dom lät bra live iaf

Spelade in en minut ungefär med min mobi. Kommer faktiskt inte ihåg vilken låt det är. Hm, måste nog lyssna på det ^^


/>Det är The Game
Men man hör det först efter en halv minut ^^

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0