Denna härliga förkylning!

Japp. Nu är det ett faktum. Susanna är sjuk. Hon har lock för öronen och snorar och så har hon slem i halsen också! This is life! Trodde nästan (eller nej hoppades) att jag skulle slippa den här skiten i år. För Susanna blir inte sjuk en vecka utan 2-3 veckor. Underbart att ha dåligt immunförsvar! Nej men nu ska jag sluta vara så negativ!

Ser på Pinks video So what på Mtv nu. Tycker den är så jävla bra och tycker att hon är det bästa som hänt musikvärlden! ever! Visst, metal är min drog och jag är beroende. Men Pink.. Kan inte ens förklara mig. Kanske gillar henne så mkt för att vi har lite lika röst. Hon har lite hårdare röst, och det har jag med, Inte ren och klar röst utan lite hes och hård.
Så tror ni jag blev lite irriterad när jag på mina sånglektioner i våras fick sjunga smörballader?
I höstas så fick jag sjunga mer rockiga låtar som passade min altröst! Som passade mig. Kan inte direkt påstå att Chaka Khan - Through the fire är något för min altröst direkt =P

Och det absolut värsta med att jag är förkyld, det är att jag blir tondöv och kan inte ta en ton. How will I survive?

Just ja, skulle inte klaga var det ja,

OMG, hörrni! DARIN HAR GJORT EN NY LÅT!!
Ser den på Mtv nu! Borde byta kanal men måste se vad Sveriges Popstjärna har gjort!

Kommentarer
Postat av: Baso

Jag lyssnade nyss på Darins låt "why does it rain" och ansåg att bsb borde gjort den så den blivit kändare o bättre, vilket gjorde att jag råka i hemlighet berätta om min kärlek till bsb.. helvete nu gjorde jag det igen

2008-11-07 @ 11:37:02
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0