Bort med folk från tv!

Som jag skrev igår så blev jag lite smått överlycklig över att MQ-reklamen med Brolle Jr äntligen (!!!) är slut! Jag var så extremt jävla trött på den förjävliga låten, på dom förbannat fula kläderna och hela reklamen som är så äckligt ful!

Om den kommer tillbaka så ska jag tamigfan stämma MQ.
Och bara så ni vet.
Jag hatar MQ.
Tycker dom har skitfula kläder så jag vill ändå inte gå in dit och köpa en ful tröja med ett fult tryck på för 2000.

Så, nu har jag klagat klart. Tror jag.
Ska packa klart det mesta idag tänkte jag så att jag kan börja städa i möra.
Senni.

Btw, förlåt för det hårda språket. Ni kan ju alltid låtsas att det står "gulligt" eller "tallrik" om ni inte klarar av att läsa.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0