Björn i filmen Gangster

Haha kom att tänka på en lite rolig sak. Jag och Björn kollade på filmen Gangster häromdagen. Kollade mest för att Björn var med och fotade i filmen, MEN så kom han på att han syntes kanske lite i en scen. Och visstfan gjorde han det. Haha. Var bara tvungen att printscreena. Haha



La ut denna bilden på bilddagboken och fick genast en kommentar av en tjej.

Tjej - Vilken Björn?
Jag - Eh.. Lundberg. Hur så?
Tjej - Asså hur kan din kompis vara med i en film (Trodde du menade Björn Gustafsson)
Jag - Han jobbade med filmen, och vem som helst kan vara statist. Och det är inte min kompis utan min ultracoola pojkvän!

Ursäkta? Haha.
Vem som helst kan ju vara statist.
Fast vettefan om det är något jag skulle vilja vara.
Stå och vänta i 5 timmar för att synas (om man ens gör det) i en halv tredjedels sekund.
För att få en baguett och en biobiljett!
YEEEES!


Ja, jag vet att jag inte har något liv, men njut!

Kommentarer
Postat av: Baso

Mmmm. baguetet.

2008-11-10 @ 18:22:02
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0