Barnmisshandel, tortyr och aga på samma gång

Jag vaknade av någon otroligt märklig anledning, eller vänta, nej den var inte otrolig. Jag vaknade av att Fia skickade sms och då upptäckte jag att Björn inte gått upp än, men att hans alarm inte heller gått igång. Sen ringde mamma. Hon är i Karlstad om en timme och då vill hon och pappa ha hjälp med att bära upp en hylla till Jea. Vilket innebär att jag måste vara klar en timme innan utsatt tid!
Men det är lugnt. För jag kan inte somna om. Nu ska jag dricka youghurt i plastglas och sen ska jag kissa!

Svar till Anonym:
Nej vi ska inte flytta ifrån Karlstad, vi ska bara flytta ifrån centrum till Herrhagen, om du vet vart det ligger O du okända människa som inte skriver namn!

För vi ska flytta idag =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det ska väl bli skönt för er att flytta får stan och ut på landet va?

Du kommer ju närmare mig och då kan vi leka varje dag :)


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0