Att vara fyllechaufför

Var fyllechaufför åt Fia och hennes mamma igår när dom kom hem ifrån kryssningen. Drog till Molkom och där hade dom smörgåstårta!! =) Men jag var så mätt så orkade inte äta. Skulle fan ha haft med mig en matlåda! Var ju hungrig när jag kom hem.

På hemvägen blev det stopp hos Saaben för lite flyttlådshämtning och sen hem igen!
Och idag så har jag lämnat bilen på Våxnäs och fick en flaska med nåt skumt innehåll i som tack =)

Och nu ska jag och Björn äta korv och makaroner! LÄNGE LEVE MAT!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0