Vad ska man säga?

Nej nu ska jag nog börja med min blogg på allvar här. Satt och tänkte häromdagen. Eller, ja försökte iaf, och jag vet inte vad jag dirket tänkte på MEN, jag kom helt plötsligt ihåg en sak. Min berättelser om mina kompisars liv.

Vi kan ju alltid börja med Linda. Det här är även min tolkning och allt ska tas med en nypa salt. Eller en näve ^^

Linda Nilsson är en väldigt speciell liten flicka. Hon är från Göteborg och vet inte hur man pratar. 
Hon flyttade hit för hon fick mens, och visste inte vart hon skulle ta vägen. Så hon flyttade till karlstad. 
Till värmlands kompost, för här finns allt möjligt skit på ett och samma ställe. Linda hittar inte här i Karstad. Hon tror att det ska komma en rälsbuss och plocka uppe henne, men det gör det inte. Så hon står som ett fån överallt och försöker le, fastän hon gråter inombords. Och då skrattar alla åt henne. 
Det tycker jag är skönt. Linda är nu 18 år, och ska ta studenten till sommaren. Men det tror inte jag att hon vågar. Hon kanske får mens igen, och måste flytta. Kanske till Sveriges kallaste ställe. Jukkasjärvi. Där är det lika kallt som i ett isbjörns-röv-hål. 
Det har mamma sagt till mig.
 Linda försöker att bli populär genom att bära tunna, tajta, genomskinliga tröjor som visar anus. 
Det tycker hon är porrigt. 
Hon vill bli med i ett parti. Godis-är-hälsosamt! ska partiet heta, och hon ska leda det. Men sen så kommer hon antagligen att få mens igen och flytta ner till sitt gamla, jävla, sketna göteborg igen!!

Linda Nilsson är 18 år och har inga vänner. Hon mutar dom med bullar och kondomer, men det är ingen som vill ha det. Jag vill ha kakor och hårtvål!! 
Linda tänder på getter, och nu KYSSTE hon dataskärmen (eller PC:n, som hon säger) Linda har ingen bacillskräck, eftersom att hon själv är en bacillusk. Linda vet inte vad hon gör. Hon tror att hoppa framför ett tåg är samma sak som att fila tånaglarna. men det är det inte . Men det vet inte hon. Så SNÄLLA berätta inte för henne!! 

Linda är som en humla. Humlor kan inte flyga egentligen, men det vet dom inte om. Så dom flyger ialla fall. Linda kan inte prata, men det vet hon inte om. Så hon pratar ialla fall. 

Linda har även ett kärleksliv. Linda gillar att ha petting. Det har mamma sagt ialla fall. Linda gillar att klä sig i små, korta sopsäckar med ett presentsnöre om livet! Det är hennes starka sida. Efter att hon klätt på sig, hon har även satt upp håret i 7 olika stora tofsar med färgranna gummisnoddar som man använder till hästar. (men det vet hon inte om, så SNÄLLA berätta inte för henne), EFTER allt det där, så sticker hon ner sina fötter i et par gummistövlar, och går vidare mot BK, där hon ska på sin dejt med Prince Charmig. En fet, finnig kille som jobbar på McD. Linda finner honom läcker, och vill gärna klämma en av mannens finnar!! 

Efter den underbara måltiden på BK (En lökring och vatten utan is i), så beger sig paret vidare mot BK (betlehems kyrkan) för lite skönsång och bön-skrivning. Linda skriver om att hon tycker att alla borde tvätta sina fötter minst 7 ggr om dagen, och Prince Charmig skriver om Fred i Militären, och efter denna ljuva stund, så sjunger de lite psalmer med resterande av PRO. Linda får sjunga solo och spräcker rutorna inne på BK, ända bort till skolan. 
Linda blev efter denna händelse portad ifrån BK, på livstid. 
Linda gråter en skvätt, men blir tröstad av Prince Charmig. De går vidare mot Konsum för att införskaffa lite majs och bönor som snacks till Bonde söker fru, som de ska kolla på när de kommer hem till Prince Charmigs lilla etta på sjukhuset. Linda somnar senare på kvällen på Prince Charmigs skitiga soffa, och vaknar sedan upp dagen efter med HIV. Hon mår bra, och går vidare senare mot nya mål här i livet!!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0