Drömmar =)

FÖRST så ska jag berätta för alla att min hiss har varit under reparation i 17 dagar. Den började att fungera idag. Jag provåkte den förut, SÅ hightech ^^ haha
Min granne Christian skulle också provåka den. Det kunde han inte. För den är redan trasig. HAHA

Ibland finns det så många roliga människor som hittar en på internet! Här är två exempel på vad 2 olika killar har skrivit till mig:

Kille 1 - Hej hur är läget Sorry undrar bara om du ville snacka på lunar elr msn bara. Kan lära oss känna varan. Kalla mej för firren elr fisken,, vill gärna det jag. Pratar ej men folk som bor så långt bort. Snälla

Mitt svar - Bollnäs? låter långt borta? Okey, Firren, Susanna har pojkvän och vill inte prata med okända pojkar på internet. Dom kan få för sig att jag vill strippa i camen eller nåt annat läskigt! O_o

Kille 2 - hoppas allt är bra med dig

Mitt svar - Svar: ja

Att dom orkar ^^ Var med Carlsson, Saaben och Martina förut. Alltså, man hinner prata mkt skit på 2 timmar på en fik =) Berättade då iaf för dom att jag drömmer lite speciella drömmar.
Tänkte nu dela med mig av en av mina många, speciella drömmar =)

Drömde nåt om att jag skulle åka hem med en buss som skulle gå kvart över ett, och när klockan var 13:08 så satte jag mig på 5an (ifrån Henstad) så skulle den gå via Torget bort till Universitetet till Busstationen och sen vidare mot Lamberget.
Så Susanna fattade inte vart hon skulle gå av, så hon gick av vid torget, klockan var då 13:09
Och träffade några kompisar. Tror att Carlsson och Björn kan ha varit med. Och dom skulle laga mat. Köttbullar, några som var i vanlig storlek och sen några i samma storlek som ett.. hmm. bouleklot! och sen makaroner till det. Och till köttbullarna så skulle det vara sås. Så dom hällde i cream fraiche, som försvann, så jag skulle hälla i grädde, men den var frusen, och fann sedan en upptinad, och när jag hällde i den så rörde Björn runt så fort så det blev hårt. Så han ville diska ur stekpannan. Men jag hällde i lite vatten, och så blev det svinbra.
Alla satte sig ner för att äta. Upptäckte sedan att klockan var 13:14 och sprang till bussen, men kom inte ihåg att jag kunde gå på vid Drottninggatan, så sprang mot Torget för att hinna med en stadsbuss till busstationen, men mötte på några utanför Bk, och gick in med dom. Upptäckte sedan att klockan var 13:16 så sprang som en galning till Drottninggatan, och hade sån tur att jag hann med bussen. Men då ringde mamma och sa att hon hade åkt till Karlstad, så jag behövde inte åka hem längre. Sen vaknade jag. Det var ljust i lägenheten och ingen Björn. Det ni!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0