Snabb uppdatering

Yes, har precis kommit ur ett bad nu. Fattar inte att det ska vara så jäkla svårt att raka benen utan att skära sig. Börjar se ut som en erfaren Emo på benen tror jag ^^ haha

Kanske ska skriva lite snabbt en presentation om mig själv!

Jag heter Susanna Thörnquist, jag är 19 år och bor i Karlstad.
Har precis avslutat en folkhögskoleutbildning som jag har gått i 1 år.
Nordiska Rockmusiklinjen, där jag sjöng.
Är för tillfället mellan 2 jobb (som min kära man sa till mig att man kallar det när man inte har något jobb^^)
Nej, men den här bloggen kommer nog att ses som en gnutta oseriös med tanke på vad jag kommer att skriva om. Kan nog inte alltid kallas för den mest seriösa här i världen om man ska vara ärlig.
Jag är ärlig av mig. Fast på ett snällt sätt. Tror jag.
Det är inte bra att såra folk.
usch usch usch

SusannasLife kommer att bestå av situationer som händer i mitt liv. Kommer nog att uppdatera snart igen faktiskt. Känns som att jag har mkt att dela med mig av faktiskt ^^

men nu så ska jag "hem" till min lilla pojkvän Björn, och laga lite mat och sen följa med min syster till hennes jobb.

jag och min pojkvän Björn


Så hej så länge =)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0