Hemma i skogen + sista delen av Lindas Liv

Jag har varit hemma hos mina föräldrar. Måndag till onsdag. Jag har nu de värsta tränigsvärk man kan tänka sig. Tror jag. Har varit allmänt sexig och röjt med röjsåg, dragit upp smågranar och klippt gräsmattor. Och sen så har jag burit en micro, WAAAAAAAY to far! Jag har nu idag 3 finfina blåmärken på mitt högra lår, så ont i mina överarmar att jag knappt kan lyfta något ooch jag känner mig trött och sliten och till på köpet så åker ett TÅG förbi här nu! Åhh..! Man kan ju bli galen för mindre! Äh, kan bjuda på lite finfina bilder ifrån skogen innan vi tar tag i Linda Nilssons Liv.


Jag och Jea drar upp smågranar
Jag och min syster drar upp smågranar ^^

kolla hur duktig jag är med röjsågen och den ultimat läcka utstyrsen!
Jag är superläcker i min snitziga utstyrsel!


Menmen, nu ska vi inte vara såna, utan nu ska vi istället säga Hejdå till Linda Nilsson och henner små upptåg. Kommer nu efter detta inlägget att byta flicka och skriva om Sabina Andersson ist, som även finns på; http://sabiiiiiina.blogg.se
Linda Nilssons liv ska idag avrundas och fortsättas vidare med en annan människa. Hon heter Sabina Anderson och hon har gått på samma skola som mig. Även en av mina bästa kompisar. Så i fortsättningen, så kommer det att vara en annan flicka som jag kommer att skriva om. 

Men idag är det ju den sista, så idag får jag berätta hur läget verklingen är med Linda. Linda tror att hon kan få vem som helst. Men det kan hon inte. För det är bara gubbarna på Maxim som vill ha henne. Hon tror att hon kan berätta för alla om vilka hennes kunder är, men då skäms hennes pappa. För han vill ju inte att alla ska veta att HANS dotter, jobbar på Maxim och att det är HAN som är stammisen!!!! Jobbigt värre...

Linda vill bli satt på ett frimärke. För då kan hela Sverige, slicka på henne, sätta på henne och sen skicka i väg henne. Hon tycker att det låter som en underbar idé och ska genast sätta sig ner och skriva ner varför hon borde bli statsminister. Jag tycker inte att Linda borde bli det, men det vet inte Linda om. Så SNÄLLA berätta det inte för henne!! =)
Det är mkt som Linda inte vet om. Till exempel att man inte borde äta mat ur sopor eller dricka vatten ur toan. Hon dras till dessa ställen av någon mystisk anledning =/ Myyyyycket märkligt.. Linda har som många säkert märkt, blottat sig på skolan. Hon drog ner sitt stora, blommiga tygstycke till trosa och sade till alla som såg henne: Här ni, har ni en rejäääääl analbaguette!! Hon drog sedan ner byst-hållaren (bh:n med andra ord), och sade: Dessa här är gjorda av dynamit! Sen gick hon iväg, för hon fick syn på en stjärtlapp! Hon tror at man stoppar den i trosar och använder den som trosskydd, men... Ja hon insåg snart att man inte använde den till det, och sprang snart gråtande in på toan.

Linda Nilssons Liv på hennes små olika, speciella ställen, är nu över för tillfället. Det kan komma upp åter igen, men innan det. Så får Sabina komma in i bilden ett tag och bli populär!! Ni får gärna kommentera det ni har läst om Lindas liv och nu kommande om Sabinas liv ! =))

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0