Del 2 i Linda Nilssons Liv

Min fantasi är det minsann inget fel på har jag fått höra iaf! Haha
"Du borde få Nobelpriset i litteratur!" sade en liten kompis till mig efter att ha läst mina finfina bloggar om mina kompisar! Äh, det sa hon säkert bara för att jag aldrig skrivit om henne. Men det kommer säkert det med!

Linda sitter nu i skolan och leker med sin kära PC =) 
Linda tror att ett lejon gillar henne. Jag tror att hon vill idka sexuellt samlag med lejonet. Idag är hon överlycklig. För hon fick se min nya tatuering! Hon grät av lycka! =)

"Lyckan kommer, lyckan går. Du förbliver Fader vår. Amen" 

Så sa Linda då hon fick reda på att fotsvamp är naturligt.
Idag är solen framme, och Linda stirrar ont mot den! Hon har något emot den! Hon vill vara en blekfis!! En blek emo! (WANNABEE) självklart !! =) För då slipper hon dölja sin mörka sida tror hon. Men den lyser igenom ialla fall. För solen skiner ute, och det är därför hon stirrar ont på den!! 

På lördag ska Linda förtära alkohol! Ett lättöl och 2 (vatten)shottar! Hon ska däcka bakom en fåtölj och spy ner Fias pyttipanna. Sen ska Linda gråta över att alla kan se hennes mörka (WANNABEE) emo sida! 
Linda har ett speciellt sätt att gå. Hon liknar något jag inte riktigt kan sätta fingret på. 
Linda har inga fingarar. Hon har tentaklar! Det har mamma sagt ialla fall. 
Linda gillar klamydia, och försöker slå världsrekord i att få det. Nu är hon uppe i 956 tror ja. Mamma sa det till mig i förrigår, så det kan vara betydligt mer, eftersom att Linda började med denna merit för 4 dagar sedan! Linda smaskar på nötter. Men inte på sitt huvud. För hon kan inte äta på det. Hon har förstått det nu, efter att ha försökt att hugga efter det i en kvart nu. Man kan ju inte bita sig själv i huvudet, men det vet hon inte om. så SNÄLLA berätta det inte för henne ! =) 

Uppdatering följer under resterande av dagen! 

Linda mår nu bra igen. Hon har målat lite med fingerfärg på en vägg och fått utskällning av en snigel. Snigeln var stor men Linda var större, och brydde sig inte så mkt om vad snigeln sa till henne. hon stod på sig och var stark. Men bad sedan snigeln om ursäkt för hennes heta temperament!! (din lilla snigel, du är slemmig!!), och han godtog hennes ursäkt. Dom är nu ihop och ska gifta sig i morron och skaffa små fårungar!! Det vill säga, LAMM !! =) Linda funderar mkt på att skaffa mini-piller, så hon slipper den där jäävla mensen, så hon slipper flytta igen. För även om hon bor i värmlands kompost, så gillar honom läget!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0