Uppdatering ifrån Skåne =)

Som sagt, jag har varit i Skåne med min kära man Björn. Björn är en fotograf, som har jobbat med en av Sveriges mest kända fotografer, och som inte har någon kamera. Det är för gulligt alltså. ^^
Jag och Björn, medan jag håller i en levande kräfta. Läskigt!
Men i Skåne iaf, så fick jag fiska kräftor, och måste ju därför bjuda på en bild när jag håller i en levande jävel! Hah! Läskigt som satan måste jag säga. Dom sprattla ju med benen och klorna och usch usch usch ^^Björns mamma och styvpappa odlar nämligen kräftor!
Vi var även inne i Lund och skulle träffa lite kompisar till Björn, men som tyvärr inte kunde men upptäckte en sak med Lund. Dom har fan rosor överallt. Alltså, verkligen överallt. Helt sjukt!
många rosor i Lund
Har inte så mkt intressanta saker att skriva om helgen faktiskt. Det var trevligt och hans familj var trevlig. Fick god mat och bullar =) Haha!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0