Uppdatering efter ett långt uppehåll

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har varit både i skåne och på arvikafestivalen. Tänkte uppdatera mer om det någon dag när jag har fått tag i min kamerasladd och lyckats lägga in lite bilder =)
Idag blir det ett kort inlägg.
Jag blir så besviken på folk.
Jag tycker att är man över 20 år så ska man vara mogen nog att ta ansvar, stå för sina handlingar och slutat snacka skit bakom ryggen på folk, våga ta kritik och stå för konsekvenser. Men tydligen så är det jävligt svårt för vissa. Förstår inte att det ska vara så svårt. Och även om det inte är just jag som råkar ut för dessa människor, så påverkas jag ändå. Hoppas bara att Ni tar tag i era liv någon dag så att vi kan lägga er bakom oss och ha bra människor omkring oss. För är nu bara jäkligt utlett på det här och era fasoner.

Förlåt för vissa svordomar, men ibland så blir man bara så himla arg.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0