Sabina Anderssons Liv i urskogen

Jag är dålig på att uppdatera har jag märkt, men det är inte det roligaste att sitta på Björns dator måste jag säga ^^ Haha, men nästa inlägg så ska det bli lite uppdatering ifrån Arvikafestivalen! Men nu får ni läsa om Sabina Andersson ist =) And I know you like it! ^^

Sabina Andersson styrde igår kosan hemåt, för att införskaffa lite pengar. Inte genom att vara en prostituerad, utan genom att jobba i en kiosk och sälja sig ärligt där! =) Hon tycker hon om. För det vet jag.

Sabina äääälskar allt som har med snus och skosnören att göra. Dom har en så facinerande utformning tycker hon! Hon ler stort och avslöjar dåligt tandkött. Lite mögel är bara bra för hyn tror hon. Så hon smörjer in sig med kodynga och lite vaselin.

För 3 år sedan så hade Sabina en tandställning. Den gick runt hennes huvud, och hon satt ofta fast i sitt skåp, eftersom att skåpet var gjort av en stort magnet. Alla skrattade åt henne. Men det gjorde hon med, så det var inte så farligt. - Sånt är livet! Sånt är livet! Så mycket falskhet bor det häääär!! " Sabina tror att hon är en fantastisk sångfågel. Och det är hon också. I smyg ialla fall. Hon ger ofta ifrån sig små ljud som kan påminna om en påfågel, eller en mullvad. =)

Sabina skall förtära alkohol i morgon kväll. Hon ska dansa på baren i Branäs och sedan däcka i en papperskorg. Fruktansvärt underhållande skulle jag tro! Sabina älskar att dricka snapsar, med sin pappa. Med hallon-likör med små inslag av majs och björnbär. Hon diggar det stenhårt och sätter på Sven-Ingvars på högsta nivå på sin bärbara bandspelare. Nej, nu är det slut på Sabina Anderssons Liv för idag. Mer fakta och berättelser kommer inom någon dag =)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0