Skägget i brevlådan

Vafan i helvete är det för julkalender i år?!?!? SKÄMTAR DOM MED MIG???!
På min tid, min tid, så var det riktiga julkalendrar.
Mysteriet på Greveholm, Trolltider, Julens hjältar, PELLE SVANSLÖS, Sunes jul, När karusellerna sover osvosv.
Men vafan är det för skit om hittar på nu?
Första avsnittet:
Vi är i framtiden och det är sjukhusvitt överallt och det är en kille som har ett äggskal på huvudet.
Dom som skrev det här knarkade under tidern.
Dom knarkade så mkt att dom såg inte att det dom kom på var SKIT, DYNGA och ELÄNDE!

Jag ska fan skriva en julkalender till nästa år!
Och bra ska den va!


Svordomarna gör vi som vanligt med. Vi inbillar oss att det står; tallrik eller tangent.

Kommentarer
Postat av: Baso

8 svordomar ..

2008-12-01 @ 19:26:45
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0