Pelle Svanslös och Mysteriet på Greveholm!

Idag har jag varit duktig. Tror jag.
Jag och Jea var på stan och fixade med julklappar. Var och handlade lite mat på konsum, ringde mormor;
Jag ville veta vad man ska ha i Lussekissar! Jag vill ha!
Men tro på fan att jag glömde saffran iaf...
Besviken Susanna
Men jag ska be min kära man att köpa med sig det sen när han kommer ifrån jobbet!

Och jag vill att dom ska byta lås till lägenheten. Nu.
Helst innan Björn kommer hem,så får han stå ute och frysa om han skulle ha glömt att köpa saffran!

Tihi

Nej nu ska jag kolla på Pelle Svanslös (julkalendern som fick -97) och sen laga lite mat =)


Kommentarer
Postat av: Baso

HAHA !!!!



Åh greveholm <3

2008-12-01 @ 16:34:32
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0