Otroligt spännande!!!

Inatt, så kunde jag inte sova så jag gick och läste i soffan ist tills klockan var 20 över 1. Dumt gjort. För jag kom på när jag lade mig igen att;
- Visst fan, jag ska till ams i morgon bitti nångång!
Kolla telefonen och se vilken tid. Halv 9.
Susanna är trött som fan nu. Men hon ska gå in till stan så hon blir nog lite piggare då =)
Och ja, det är koolt som fan att skriva i tredje person.

Jag följde med min syster till vårdcentralen igår med hennes knä (skulle väl vara lite tokigt om vi hade glömt det hemma?)
Och sen så fikade jag med min kära syster, Malin och Hanna.
Spännande värre.
Det jag ville säga med detta är att;
Malin kan ha hepatit C.
För hon fick blod innan -92.
Om hon har det så kan hon hänga med Pamela Andersson och Tommy Lee.
Koolt.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0