Otrevligt värre..

Jag är otrevligt trött. Men Björn står och steker köttbullar..
Nej, tänker inte kommentera detta.

Igår fyllde min syster år! Hon fyllde stora 18 år och blev vuxen och tog sig en öl till maten när vi åt med familjen och mormor och morfar! Lite senare så skulle jag, Björn, Cecilia och min ny-fyllda-syster-18-åringen ner till Score och ta en varsin öl.
Men vad händer på vägen?!
Jo, det ska jag berätta för er!
När vi korsar Herrhagsskolan så ser vi hur det ryker ur en papperskorg! Jättemkt!
Vad gör vi?
Björn ringer 11414 och sen väntar vi på brandbilen.
Vi fick sällskap av en uppkäftig, rökande och rasistisk 14-åring som trodde att det var (som han uttryckte sig): Säkert en jävla turk som hade tänt eld på papperskorgen!"
- Ja, eller kanske bara en liten unge med en smällare?
Sen satt han och sjöng på nationalsången och att han älskade sitt Sverige. Jävligt trångsynt och uppkäftig unge!
Ack, att folk ska va så trångsynta och endast se hudfärgen!
Får jag då fråga varför vi (speciellt jag) vita och hemskt bleka människor, solar?

Iiiiiiiallafall!
Brandbilen kom (stora bilen och 6 brandmän) med full ammunition! För lite rök i en papperskorg!
Ja, man kan aldrig vara försiktig nog!
Sen gick vi ner, kollade på hockey och drack öl.
Kom hem, urinerade mera, kopplat ihop min dator (LOVE <3) haft en småjobbig konversation på msn, provsmakat köttbullar och nu tänker jag fan i mig sova!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0