Nu jävlar har det hänt!

Jag kan inte ligga ner.
Vi ställer oss frågan; Varför?
JO, för att jag antaligen har fått, det som jag förstår alla önskar sig själv ha just nu, urinvägsinfektion.
Kan ni fatta? Kan det bli bättre? Kan jag kanske vilja kutta mig själv till dödens död just nu?
Ooooo ja!
Detta sadistiska fanskap gör så jag inte orkar sova, jag kan inte ligga ner och jag är konstant kissnödig!
Det är såna här saker som bara förgyller min dag så fruktansvärt jävla mkt!
TACK moder natur eller nåt!

Så nu tänker jag "plåga" mig vid hamsterpaj!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vad menar du påminna mej? :S Jag har ju satt in pengar.. Har ni inte fått dom?

2008-12-28 @ 13:15:43
URL: http://freedrika.blogspot.com
Postat av: Juwligast

Fyfan :( gör det inte jätteont att gå på toa samtidigt som du är jättekissnödig?

2008-12-30 @ 12:39:20
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0