Måndag morgon

Idag blev det så att jag blev seg. Tänkte gå upp halv 10 men fick sms av Jea och då blev det inte så ^^
Ska hjälpa henne med hennes projekt idag var det tänkt, så kan väl kanske sätta mig ner och fundera på lite frågor. Men måste till Bergvik sen med min mobil och lämna in den och sen så hade jag ju tänkt att göra mat till Björn.

Det där var nog det mest ointressanta någonsin som jag skrivit. Kunde inte ha skrivit i mer detalj om min tråkiga dag. Haha

Jag åt julbord igår.
Fan va gött det var.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0