Förseningar <3

Helt seriöst. Säger man att man ska komma klockan 10 och fixa med vårat lås, då ska man fan inte ha inte dykt upp halv 12! Jag kan fan inte sitta hemma hela dagen och vänta på en man som skulle komma hit klockan 10! NEJ, ringa till honom bli och stressa honom lite!

Det är såna här saker som förstör mina tidsplaneringar!
För Susanna hade tänkt att sola, gå till gamla lägenheten, handlat, bakat pepparkakor, badat, städat lite, gått ner med saker i förrådet, slängt sopor osv osv osv.
Och okey, klockan är inte ens 12 än! Men man vill väl inte ha 2 minuter mellan varje sak utan kanske 20! Minst. Så man slipper stressa.
Det är inte bra att stressa.

UPPDATERING:
Han kommer om cirka en halvtimme.
Han är en hantverkare.
Hantverkare kommer aldrig i tid.
Jag hatar hantverkare.
Faktiskt.
Endast 2 timmar försent. SKITBRA!

Just ja. Skulle laga mat till Björn och gå ner till hans jobb och ge honom det vid halv 1. Ja, lycka till för det!
Nu är Susanna lite småsur och tänker gå ut i köket och baka bröd!

Kommentarer
Postat av: Baso

Svar: Whop whop ! liiiite bara :D

2008-12-03 @ 15:02:42
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Sabiina

Njet moonboots är fulare ;D

2008-12-03 @ 17:00:18
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Min buss va 10 min sen idag!


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0