Drömmar och hantverkare

I morse så drömde jag att jag var hemma i skogen och så ringde det på dörren. Och jag tänkte; "- men va fan pappa öppna dörren!" Vaknade sen till och kom på att; "Vi har fan ingen ringklocka hemma!" och kom då på att det var MIN lägenhetsdörr det ringde på och att det säkert var hantverkarna som skulle fixa med lägenheten! Slänga sig ur sängen, på med en morgonrock, springa ut i hallen för att öppna dörren. Se till att inte blotta sig och inte se alltför störd ut med tanke på att jag var blind utan mina glasögon!
Och där stod dom allt och väntade! Haha

Lite jobbigt om jag inte hade vaknat och öppnat dörren!

Precis pratat med Martina så ska ta och ringa till Jill snart angående jobb!
Fast det får bli efter att hantverkarna har lämnat lägenheten!
Vem vet?
Jag kanske kan duscha sen ^^

Så hur mår alla idag?


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0