Chokladpudding!

Förut så var jag och Björn och shoppade loss ordentligt på konsum.
Vi skulle ha chokladpudding (som för övrigt inte var logiskt ställt överhuvudtaget!)
Och så köpte vi lite småsaker inför nyår som gelantin, vitlök och senap.
Och självklart ska vi blanda dessa tre ingredienser med varandra!
Eller inte.

Björn ligger nu i badet och för er som antecknar så hade jag ett långt och trevligt samtal med min kära Carlsson förut!
Tänkte mest bara säga det.
Och..
Björn har fått en julklapp av min farmor.
Och jag vet vad det äääär!
Såatteh..

Ams i morron, YES!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för ett trevligt och givande samtal igår :) Det känns skönt att vara tillbaka på plats i Sverige så man bara kan ringa när man känner för att prata. Förresten, så ska jag se till att ringa dig igen snart. Jag har en grej att framföra, inget viktigt men ganska ^^ Hoppas jag spetsar till nyfikenhet till max!

2008-12-16 @ 10:34:57
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Ja eller hur :D Ja det gör vi, vad kul det ska bli!!!!! :D

2008-12-16 @ 14:45:28
URL: http://freedrika.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0