Bort med skiten!

Haha, så jävla komiskt. När hantverkarna kom så sa dom att dom först skulle kolla vad dom skulle behöva köpa till lägenheten och så sa dom nåt om en spis, men tänkte; äh, dom är väl snurriga och vet inte att det heter plåtar! Men iaf, jag satt vid datorn hela tiden som dom var här och när dom är klara så ropar en av gubbarna på mig och visar mig in i köket och vad har dom gjort?!?!
Dom har gett oss en helt ny spis! Haha Blev helt paff! För som sagt. Det var plåtar vi behövde, meeen
Spisen var från 1700-talet eller nåt den vi hade innan så det gjorde väl inget att dom bytte den, men vafan, haha, det var ju plåtar jag hade sagt att vi behövde! Haha
Men nu har vi en sprillans ny spis! Wiie!
Och ett nytt duschmunstycke! Tror jag ska provduscha nu!

vs

Den gamla

Kommentarer
Postat av: Baso

Alltså eran planlösning på köket är fan som min fast ja. er är större :P

2008-12-17 @ 14:48:38
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0