Bort med hundj*vlar från stan förfan!

Jag tänker bara säga det här en gång;
HUNDÄGARE!!!;
Om ni har en hund, så är det eran jävla skyldighet att plocka upp skiten! Borde fan anmäla er någonstans era respektlösa, vidriga människor! Det är ju verkligen så jävla underbart att gå endast ETT kvarter för att hela trottoaren är fylld med era hundars högar! Ursäkta, men är ni förståndshandikappade och psykiskt efterblivna eller?
MAN PLOCKAR UPP SKITEN!
Jag kan inte bry mig mindre om vad ni tycker om det här, men jag vet bara en sak:
KUL för den personen, vars hund bajsar på trottaren och inte plockar upp det, som kommer få den värsta utskällningen någonsin. En sådan utskällning så att du kommer att backa och trampa rakt i din egen skit.
Och vet du vad?
Ni som har hund, ni har ett ansvar. Jag har själv ett ansvar. Bryter någon mot regler så ska jag göra något. Ska jag ringa herr konstapel och överdriva min historia kanske?

Nej USCH för er!

Åh, jag hade en så otroligt onödig och korkad diskution igår! Diskutionen som har funnits i över 150 år här i Sverige och som aldrig kommer att bli ändrad. Nej, tänker inte skriva vad, för inblandande parters skull.
Men den var såå lång, och blev såå dryg och jag blev såå irriterad!
Men började bli trött också (klockan var 20 över 3) så orkade inte lyssna för mkt heller.

Nej tänkte bara få ur mig det!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0