Blondinbella & Kissie

Jag har haft allmänt tråkigt nu och kollat runt lite bloggar, just because.
Och klickade mig in på Kissies blogg. (nej, tänker inte länka, för ni har säkert en snabblänk till den i eran meny)
Läste någon kommentar som fick mig in på ännu en blogg.
Och vips, så var det underhållning.
Bloggbråk.
Kan man inte låta bli att älska det? Haha
Folk sitter i Kissies blogg och skriver att Fanny (tror jag den bloggens ägare hette) är dum i huvudet och blablabla, och sen samma sak i Fannys blogg. Skrattade ett bra tag.
Haha
Fick mig att tänka tillbaka på när jag var 14 och fjortis. Jag var extremt osams med en tjej (men vi är nu kompisar igen, när vi "mognade" och fattade att det bara var en onödig och töntig grej. haha) Men i alla faaaaall....

Jag satt i min blogg på Lunarstorm och skrev om henne. Att jag hatade henne, la ut hennes namn, det jag tyckte hon hade gjort fel och bla bla blaaaa! Tog aldrig slut. Då tyckte jag att jag var en mogen och förståelig flicka.
Kollade igenom dessa blogginlägg förra året någongång och jag skämdes ögon ur mig!
Var jag så fjortis? Var jag så töntig? Så extremt omogen?
Ja tydligen. De flesta går nog igenom en sådan ålder (fast man förtränger hellre än erkänner ^^)

Visserligen var Kissies och Fannys bråk ifrån Maj eller nåt i år, så det är inte idag det händer, (eller vad vet jag..?) men den ena påstod nåt annat så kom den andra med nåt nytt och vips så tänkte jag på 14-åringar!
Vet faktiskt inte hur gammal Kissie är eller hennes "kompis".
Helt ärligt så bryr jag mig inte riktigt.
Men det är fan underhållande att läsa om deras jobbigt, jobbiga liv fast med mkt mkt pengar med falska falska vänner i sin underbara fantasivärld.

Men den roligaste bloggen ever är ju Blondinbellas. Hur kan man inte älska att hata den kvinnan?!
Kollade snabbt på hennes tv-program på datorn och hon låter helt efterbliven.
Visst, man blir filmad för ett tv-program, pressen ökar säkert, men man behöver väl inte säga:

- Asså, vita skor på vintern, skulle typ iiiiinte tro det!

Susanna dog av skratt och fortsätter att älska att hata bloggvärldens under!

Och nu kom jag på att jag har nog gjort som hälften av sveriges bloggare gjort.
Skrivit om Sveriges största bloggare i sin egen blogg.
Och vet ni vad?
I'm frän.

Kommentarer
Postat av: isabellele

ball blogg!

2008-12-30 @ 22:01:49
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0