Baso kissade i mitt öra!

Igår kväll så hade jag och Björn ett problem. Jag vet inte hur vi fick det problemet, men jag frågade Björn när Astrid Lindgren dog. Ingen av oss visste. Datorn var avstängd. Vi hade ett enda val.

Skicka sms till något som skulle kunna ha en dator igång (För hur många kan bara säga rakt ut vilket år hon dog?)

Jaja, jag skickade sms till Baso (baso är, för er som inte vet, em rappare). Baso ringer upp mig, full och pratglad (social fobi my ass hörru)
Och skäller nästan ut mig för att jag frågade honom en fråga som han kunde svaret på!
Sen början han skälla på sin katt för att katten står på toaletten när han ska kissa.
Jag får onda föraningar och tänkte fråga honom i panik om han ska kissa när han pratar med mig (och Björn, hade högtalare på). Jag hann aldrig så långt.
Baso vrålar ut;
- ÅH NU KOMMER DET! BLÅSAN ÄR HÅRD SOM EN VÄGG! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! (urination i örat kom det då)

Jag villle lägga på. Baso ville att jag skulle hjälpa honom att lösa hans ölproblem. Jag vägrade! Jag ville sova.
Mission: complete.



Baso - den gigantiske mannen  rapparen som urinerar i öronen på folk!



Just ja!
Astrid Lindgren dog 2002!

Kommentarer
Postat av: Baso

Haha sa jag sådär ? :D kool ! nu kan du starta klubb med keinanen och janpan på lunar :D

2008-12-05 @ 11:39:31
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Baso

Jag är kissnödig och funderar på att ringa :D

2008-12-05 @ 15:10:54
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: johanna

Vill du samla poäng helt gratis och få en massa prylar för det?

Allt du behöver göra är att gå in här.. http://www.SuperGratis.se/?r=53544

2008-12-05 @ 15:58:04
URL: http://lindich.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0