Bara för att jag gör som alla andra

Ditt namn?  Susanna Thörnquist
Födelseår? 1988
Hur Lång är du? 173 tror ja...
Din hårfärg? Redhead
Är du singel? Njet, är sambo med min kära Björn..
Vad har du för skostorlek? 38-39.
Vart befinner du dig just nu? Framför datorn skulle jag påstå
Kläder du har på dig? Klänning och tjocka leggings
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta
Skor du hade på dig idag? Mina svarta underbara moonboots!
Vad sover du i? Trosa!
Biter du på naglarna? OMG NEJ! aldrig!!!
Spelar du något instrument? Japp, både gitarr och keyboard. Kan kanske Köp varm korv på blockflöjt
Sjunger du? Självklart! Är man sångerska så är man!
Favoritårstid? Sommaren, of course!
Favoritmat och dryck? Hm... jag gillar mammas potatisgratäng! NEJ, spagetti och köttfärssås och COLA! (livets dryck <3)
Dina första tankar när du vaknar? Jag tror inte att min hjärnfunktion har gått igång precis när jag vaknat (eller under resten av dagen)
Druckit idag? Inte ett skit!
Godaste glassmaken? APELSINCHOKLADGLASS!!
Favorit godis? Choklad.
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej, det är Susanna.
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Sov du ensam inatt? Nejda, Björn ligger ju också i sängen!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Borstade min tand
Vad var det senaste någon sa till dig? "- En krona tillbaka" (busschaffisen)
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet!
Vem är snyggast? Moraliskt sett så borde jag säga Björn... men jag är inte moralisk så jag säger Christiano Ronaldo.
Vem vet mest om dig?  Oj, det måste vara Richard eller Pernilla!
Vad vill du ha just nu? Frukost!
Har du några husdjur? En Björn och dammråttor!
Drömmer du mardrömmar? Japp, fast det var ett tag sen nu tror ja...
Favoritklädsel? Kjol, converse och en snygg t-shirt!
Hur många kuddar sover du med? Vi har 4 i sängen. Björn hoppar ner så hann använder ingen och jag använder en. typ.
Längtar du mest efter just nu? Att få ett bra och välbetalt jobb!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Känner ittna ja!
Saknar du någon just nu? JA, CARLSSON FFS!
Längtar du till din nästa födelsedag? Nja, jag har ju i stort sett precis fyllt 20, så 21.. Är det en ålder att längta efter?
Är du blyg? I vissa situationer såklart.
Tycker du att du har fin dialekt? Jag har ingen riktig dialekt. En man på ams sa förut att jag lät som en dalmas med en blandning av värmlänska och andra dialekter!
Tycker du om fester? Självklart!
Har du använt någon hårprodukt idag? Äh, borstade ner mitt hårspraystuperade hår från igår bara,
McDonalds eller Burgerking? Bk! Bk! Bk!
Vad har du för planer till helgen? Det spörs.
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 20.
En bra film? Niko - The Flight Before Christmas
Sprit, cider, vin eller öl? Öl, tack!
Hund, råtta eller katt? Jag gillar råttor
Ditt mål i livet? Oseröst - Bli en dum och korkad kändis utan moral i kroppen! Seriöst - Att må bra och kunna leva bra.
Rädd för? Tänker jag inte berätta, för då kommer ni bara att använda det emot mig!
Vill du gifta dig? Kanske det kanske. Och om; så ska det vara ett stort och pråpligt bröllop!
Vill du ha barn? Barn skriker, skiter, äter, sover, dregglar, spyr och skiker lite mer. Så, ja kanske.
Kommer du överens med dina föräldrar? Jajjemensan!
Vem får en kram? Björn och min gitarr
Vem får en puss? Björn måste jag väl kanske ge?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0