uttråkad

Jag har haft lite tråkigt idag. Eller, jag har även varit svinduktig! Jag har varit och handlat mat (att det ska vara så jävla dyrt?) och sen gjort en köttfärslimpa, och diskat. Men nufan. Nu har jag bara haft tråkigt och suttit och knäppt lite kort och lekt med dom lite i ps. Jag sög. haha

Här har vi iaf före och efter bilden.
före och efter bilden


Måste nog säga att jag gillar efterbilden mer. hm, vill ha längre hår. Löshår maybe? Men har inte råd. ÅH, att pengar hela tiden ska vara ett sånt stort bekymmer? Blä.
Nej, nu ska jag nog sätta mig framför tvn faktiskt.
jag har haft frukanstvärt tråkigt idag
Så det så.

Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Tävligen om ett par valfria örhängen ifrån puss.se fortsätter du har väl inte glömt att tävla?

2008-08-19 @ 18:58:05
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0